I only say......Backstage

Jaha där ska vi tydligen jobba! Inte nog med att jag ska göra bort mig och inte förstå språket så ska jag eventuellt gå runt och vara starstruck hela veckan :/ Äh det är som Emma säger "Det här kan sluta precis hur som helst"

Idag har det varit ledsamt på jobbet! Min kära chef och vän Karin har jobbat sin sista dag hos oss efter 10 år. Jag önskar henne all lycka och vet att hon kommer att fixa det nya jobbet galant!!

Vad händer annars då? Nja inte speciellt mkt alls faktiskt. Jobbelijobb för det mesta faktiskt. Känns förjävla skönt att ha fått reda på att semesterveckorna för sommaren är spikade och att man har lite att se fram emot här framöver.

Gör en lista som jag kan kika tillbaka på så jag blir glad emellanåt!!!

21/4: LÖN
28/4: Malin ska ge sig på mitt hår igen!!!!

V18-19: Massa goa barn och bröder fyller år!
17/5: TATTOO!!!!! (Nästan mest hit jag längtar) 
25/5: LÖN
17/6: Robins student!
26/6: ROSKILDE!!!
15/7: Världens viktigaste dag! Min födelsedag! (Alla skriver upp den nu!!!)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0