Ingen bitterfitta idag!

Nä idag finns det fan inget utrymme för att vara bitter! Började dagen med att styra upp uteplatsen så att det går att vistas där utan att åka på smittsamma sjukdomar. Sen blev jag sittandes med ett glas skitvin med sprite i. Lyssnade på musik och hade det allmänt gött!
Vid 3 hoppade jag in i duschen och vid 16 var jag nere i stan för att möta Tintin och Marie för att ha det gött i solen med ett par glas rosé!
Nu är jag hemma igen och sitter återigen på min bakteriefria uteplats med ett glas skitvin med sprite i! Ska om ett par timmar iväg på ungdomsfest! Ja alla är typ nyss fyllda 20 och en annan närmar juh sig 30 så :/ Men jag stannade juh i växten och utveckligen när jag var typ 16 så det går nog på ett ut!
Ha en förbannat underbar påsk för det vet jag att jag kommer att ha!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nu får du börja blogga igen!

2011-04-29 @ 13:28:03
URL: http://hosgester.blogg.se/
Postat av: Joel

Finns inget "h" i "ju".



// En äkta bitterfitta ;=)

2011-05-10 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0