Ledig dag!

Jaha idag har man varit ledig. Hade ställt klockan idag då jag och min bror hade bestämt att vi skulle fika efter att han var klar i skolan vid 12. Men tji fick la jag!! Han hade la inte varit i skolan det är klart så jag fick la sitta där på pottkanten och ha det skoj!
Åkte ner till stan för att ta en snabbkaffe med Helena och snabbkaffe blev det. Var la klart på 20 min. Hade juh faktiskt ett ärende på stan och det var för att ta mig till Infoteket och diskutera min framtid. När jag väl kom dit så var det totalt igenbommat!! Jag blev lite lagom glad eftersom jag äntligen tagit tag i det och faktiskt ställt in mig på att få detta gjort. Men det visar sig att de har flyttat!! Upp till sjukhuset! Och dit orkade jag juh inte ta mig om det var så att de inte hade tid med mig! Men ska ringa dit i morrn och se om jag kan boka in en tid. Vill juh verkligen få detta gjort nu och kunna göra lite delmål till mitt slutgiltiga mål.
Åkte hem igen och tanken var juh att jag skulle åkt ner till Unionenkontoret senare på eftermiddagen för att fortsätta med min Karriärcoachning men det satte en härlig huvudvärk stopp för. Så jag har sovit ett par timmar nu på eftermiddagen och är fortfarande tung i huvudet men det er la sig när jag gifter mig eller hur är det?! Haha ja då lär jag juh ha huvudvärk tills jag dör.
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0