Ett tag sen nu!

Ja nu var det ett dags sen jag skrev nåt men det har varit fullt upp innan semestern....
Hade min första semesterdag i går och jag började dagen med en promenad ner till Knalleland för att möta upp Josse. Ska låna hennes gummistövlar för jag antar juh bara att det kommer vara skitväder i Roskilde hela helgen och är det något jag verkligen hatar över allt annat så är det fan blöta fötter......
Vi inhandlade även tält, sovsäck och liggunderlag då Emma är en orutinerad campare och inte hade detta ;)
Fan i morrn åker vi äntligen!!! Sjukt kul kommer vi att ha!!!
På eftermiddagen igår så tog Jonathan, Tina, Goran, Emma och jag en tripp till Strömstad (Näsinge) för Goran och Emma hade fått för sig att hoppa fallskärm!! Jag och Goran hade Lady Gaga-allsång i bilen men vi hade en alldeles för kräsen publik så det uppskattades nog i slutändan endast av mig och Goran. Men vi är juh bäst ändå!!
Idag är det slutfix inför avfärd till Roskilde. Spotifylistan är gjord, kläderna är tvättade och packade.
Om ett tag så är det dags att sticka till Världens bästa Malin som ska klippa av mig mitt långa svall igen det är juh ändå 5 veckor sen jag klippte mig så ni kan juh bara tänka er hur i helvete jag ser ut i håret!!
Take Care

Kommentarer
Postat av: Helena

tack hjärtat <3

2011-06-28 @ 13:48:43
URL: http://liteth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0