Blåmärke

Igår hände det fan inte mkt. På jobbet var det dött så jag kompade vid 20-tiden. Hem och slängde mig i soffan.

Slängde på Desperate Housewives och led mig igenom detta usla program. Jag kan verkligen inte med denna sörja. Jag förstår inte vad som är bra?! Cougar town däremot är sjuuukt kul! Så löjligt att det blir roligt! 



 Jag tror att den här staven har förstört mig jag känner mig inte ens lite bitter och det är juh förjävla tråkigt! Förhoppningsvis är det bara en fas för så här kan vi inte ha det!

Nä nu har jag inte så mkt mer att säga så jag får la vänta ut den här jävla fasen så jag blir lite bitter igen!

Take Care


Kommentarer
Postat av: sara

seriöst, pissa nästan på mig av asgarv när jag läste Courtney cockring!! Är det ditt samtal eller nåt skojsigt du hittat nånstanns????



Hmm...det är inte så skoj att skriva att man nästan pissar på sig av garv längre...

2011-03-16 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0