FREDAG!

Äntligen fredag! Som man längtar varje måndag!

Som jag sagt tidigare så åker jag till slätta i morrn. Har turen att få åka med i en partybil som går till Skövde så jag hoppas på att bli utsparkad nånstans på vägen.

Idag mina vänner är det sol sol sol!! Jag är påväg att bli glad igen! Denna vintern håller på att få mig att bli totalt färdig som människa. Jag pallar inte mer snö/slask. Det här regnet som drog in över våra huvuden i går var liksom lite det som fick bägaren att rinna över. (Bokstavligen talat)

Men nu är det sol och det kompenserar upp skitvädret en stund iaf!!

Nu längtar jag till sommar, musik, öl och sena nätter!!!

Dags att slutföra sista arbetsdagen denna veckan!!


Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0