Fredag!

I går var en slow dag fram till kl 17 iaf.

Efter jobbet var det dags för öl med papi och bror. Gött var det!

Vi fick helt plötsligt för oss att bli lite familjära och spela spel. Vem gör sånt nu för tiden? Jo vi uppenbarligen. Vi körde ett sånt där Majongtorn ni vet där man ska få lossa brickor utan att tornet faller. Men helt ärligt i våran familj är det fan ingen idé alla är ju sånna vinnarskallar så det blir juh inte ens roligt! Psyka varann ska man tydlligen också!

Efter ett tag inser vi att det går inte mer nån måste förlora men återigen vill ingen av oss se sig som förloraren. Så vi la ner och hojtar över hela puben att vi är så jävla grymma på det här. (Inte så lite pinsamt heller) Måste juh ändå informera er om att lillebror var juh den som skulle tagit nästa bricka och förlorat så sitt inte här och tro att det var mitt påhitt att sluta.



Papa gick hem! (Tusen tack papa för en trevlig kväll! Du är bäst)

Jag och bror satt kvar och väntade in brors polare. Det var juh liksom dags för musicquiz. Hamna la i laget Sir-Shit-a-lot. Och vilka vann om inte Sir-Shit-a-lot. (Fan vad roligt det är att säga Sir-Shit-a-lot)

Efter detta kände jag att det var dags att kasta in handduken. Tills Robert beordrade mig att ta mig till Torget. När jag kom dit gick han hem!

Efter detta kände jag återigen att det var dags att kasta in handduken (detta efter ytterligare en rom och cola) så jag tvingade E att köra hem mig!

Hittade massa hjärtklubbor i E´s bil så idag sprider jag en förjävlans massa kärlek här på jobbet!

Äh dags att jobba nu!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Gäst hos Gester

Jag fick fan ingen klubba...

2011-03-07 @ 19:02:06
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0