Gah!

Ja så kände jag när jag vaknade kl 15 i går eftermiddag! Det tar på krafterna att flytta fram klockan en timme.

I fredags jobbade jag till kl 21 sen drog jag förbi Kåren för att hälsa på Helenas norska vän Giske. Åkte hem framåt 23. Skulle ju upp tidigt på lördagsmorgonen för att träna med Sanne. Vi skulle mötas 9.30 men jag ljög och sa att jag inte ätit frulle än så vi flytta fram det en halvtimme. Men jag åt faktiskt inget utan jag ville bara sova lite till. Sorry Sanne!

Åkte hem efter träningen och duscha och hade mig. Sen var det dags att bege sig till styvmormor och fira att hon fyllt år. Småbröderna däremot har juh fan inga hjärnor iaf! Åka till Lager 157 och på köpet inte i tid så de "hann" inte komma och fira?!?! Ärligt talat men jag ska fan glömma av dom för resten av deras liv nu! Så gör man fan inte. PRIORITERA!!!

Sen direkt efter detta så kom sköna Emma och hämta upp mig och vi for vidare till Helena för att dricka och tjöta skit. Tanten Helena och Co var så trötta så de följde inte med ut. Vad är det för fel på dagens ungdom? Skylla på att man har pojkvän?! Vad är det om liksom?! 

Jag och Emma körde järnet på Grand iaf. Det lustiga inträffar ju när vi sen ska gå ut från Grand. De stänger kl 2,30 men min kära mobil har juh redan flyttat fram klockan vilket innebär att klockan är 3,30. Det är då man börjar undra hur lång tid det tog att hämta ut jackan?!? Emma skulle ha kebab. Sen blev vi ståendes med en gammal kollega som var glad i hågen och skulle tjöta hål i huvudet på oss. Sen drog vi hem till mig för en stunds tjöt och rökande. Emma drog väl vid 5-6 snåret tror jag. Man var juh fortfarande lite snurrig över det här med den förbannade klockan.

Somnade där efter nånstans och vaknade väl vid 15 tiden skulle jag tro. Var inte många vakna stunder igår. Käkade en pizza sen la jag en pizza och sen kollade jag på BB och sen somnade jag igen!

Och nu är det ny vecka och nytt schema och nya tag. BS säger jag! Allt är precis sig likt.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0