Helgen i ord!

I fredags som sagt så blev det lite svineri eller ja jag såg till att Helena fick städa upp efter mig iaf!

I lördags så var det juh jobb för hela slanten. Och efter det så åkte jag hem och svirade om. Tog med mig resten av spriten från i fredags och drog hem till Emma och hennes tomma lägenhet. Där satt jag i min ensamhet och drack. Nä nu ljög jag! Jag var ensam i typ 5 min sen kom hon faktiskt hem.

Sen hade hon och jag en hel kväll som hette duga! Vi satt och hade väldans roliga diskussioner om allt och inget. Sen drog vi vidare till Finlandsfärjan som permanent har lagt till i Viskan. Som alltid när jag och Emma är ute så går vi all in och har förjävlans roligt. Vi bestämde även på fyllan att vi i år faktiskt ska dra och jobba på Roskilde och om jag så ska tjata hål i huvudet på henne så kommer vi att vara där i år så är det bara!!! Och hör sen Emma!!!!

Ja jag var juh inte hemma förens kl 4 i söndags morse och det var la lite då jag insåg att jag ska upp och jobba väldans snart! Men det gick förvånandsvärt lätt och smidigt att ta sig till jobbet och jobba. Det var först när jag kom hem igår som jag insåg hur jävla trött jag var. Somnade kl 17 vaknade kl 01 somnade om och sen gick jag upp 07. Så nu är jag nog rätt utvilad faktiskt.

Ja nu är det en kvällsvecka som hägrar. Jag hatar kvällsveckor. Vill heldre jobba dag. Men nu kommer jag var på jobbet mellan 12,05-21,05 hela veckan. Sen är man ledig i helgen! Undra vad man hittar på för svineri till helgen?! Nån som har nåt förslag? Lämna dom i kommentarerna och jag menar allvar gör det bara!!

Nä jag får la fortsätta här nu eller nåt !!

Take Care

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske en utgång till? Har haft en h-vetes vecka med en magsjuk liten igen!!!! När ska det ta slut???Så här har jag suttit,nej förresten jag va ute en sväng idag och handlade...kul jul :)

2011-03-24 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0