Helgen!

Ja i fredags efter jobbet så mötte jag upp Helena för att handla chirre. Eller jag köpte chirre hon köpte B&J...jaja jag köpte B&J oxå.....

Sen åkte jag hem och grävde ner mig i ett hål framför tv. Orkade inte göra många knop. Det enda jag orkade göra var det jag var tvungen att göra. Packa!

Somnade relativt tidigt i fre och vaknade kl 7,17 av mig själv och kunde inte somna om så jag gick upp och hade en såndär nyhetsmorgons-morgon. Kaffe och mys ända fram till 9,30 då jag skulle ner till stan för att bli upplockad av brudarna som skulle ta mig till Skövde. Väl framme i Skövde så skulle jag ta bussen till metropolen Axvall. Den bussen jag hade tänkt att ta missade jag med 4 min så jag hade helt plötsligt 45 min att slå ihjäl i Skövde. Jag rökte nog typ iaf 6 cigg under den tiden :/

Väl framme i Axvall så kom hot mama Sara och mötte mig. Hemma hos Sara bjöds det på våfflor och saft! Jag fick faktiskt kaffe oxå. Jag fick det stora nöjet att busa runt med Frejset och mysa med sötnosen Alfons. 

Ända sedan jag var typ 14-15 eller nåt sånt så har Sara kallat mig för Lorten. Detta för att jag spillt glass på en tröja en gång. Sen har det liksom bara hängt med! 

Jannike tyckte ju nu att det var läge att informera Freja om att Tant Lorten skulle komma och hälsa på. Freja tyckte detta var väldans roligt. Så i fredags så står Sara och hennes sambo och diskuterar något och pratar om att ringa nån. Då slår hon till lille Frejset. Mamma ni kan juh alltid ringa hon den där äckliga tjejen! Var på Sara kollar på Freja och säger äckliga tjejen? Ja, hon som Jannike prata om säger Freja. Jaha säger Sara menar du Tant Lorten? Och Freja bryter ut i ett skratt och flinar och säger jaa hon :) Barn är förjävla härliga!!

På lördagskvällen så styrde jag, Sara och Jannike ihop en tapasbuffe med parmaskinka, klyftpotatis, fetaostguck hotta räkor mm. Det var förjävlans gött. Vi slötittade på Mello och kan väl bara konstatera att The Moniker skulle vunnit för det var väl för fan den enda låten resten av Europa skulle kunna nynna sig igenom. Eric Saade i all ära men låten är la inte ens en hit. Men så här går det mina vänner när man låter folket bestämma. I Sverige har man nämligen ingen smak. Så är det bara.

Söndagen gick åt till att sova i en alldeles för hård våningssäng och alla de stackars få ben jag har som sticker ut har blåmärken och är förbannat ömma. Men jag ska väl vara tacksam över att jag hade en säng iaf.

Vid 14 åkte jag till Skövde och blev där upplockad av brudarna igen. Och vid 16-17 tiden var jag äntligen hemma igen.

Orkade inte göra ett skit hemma så jag somna i sängen och vakna lagom till Solsidan och sen kolla jag BB sen orkade jag fan inte längre utan somna på en gång.

Och nu är det måndag igen och det är dags att jobba sig lite. Ska försöka komma härifrån så tidigt som möjligt idag så att jag hinner till tatueraren för att boka tid till min efterlängtade Mexican Sugar skull. Jag har tvingat min bror att följa med jag blir juh så förbannat nervös av tatueringsfolk. De är lite speciella.

Nä återigen dags att fokusera på dagens arbete.

Take Care

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har glömt och skriva nåt om hur himla sjuk jag var och hur synd det var om mig...och hur stark jag var som orkade vara världens bästa värdinna :P

2011-03-16 @ 17:13:12
Postat av: sara

det övre är från mig asså... försvann att jag skrivit mitt namn...weird

2011-03-16 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0