I know you want me!

Igår kompade jag hem vid 13-tiden. Det var riktigt najs för jag sitter hela vägen hem och håller tummar och skit för att det ska finnas en tvättid när jag kommer hem. Finns det? Klart det gör!!

Fick tvättat en del vilket jag verkligen behövde. Däremot så var jag så lat och orkade inte gå ner till affärn för att hämta ut ett pkt med en jeansskjorta och nya sängkläder i (det bästa jag vet är att köpa nya sängkläder.) Hade jag bara gjort det så hade jag haft nya nytvättade sängkläder att sova i inatt. Fast samtidigt är det nog bra att det inte blev så för alla vet juh hur gött det är att sova nyduschad i nya sängkläder. Alla vet juh att man går juh liksom inte upp då!

Åkte ner till staden för att ta en fikilur med Helena aka Honey! Fast hon är inte lika duktigt på att dansa som Jessica Alba i filmen ;) 

Testade förövrigt salladsbaren på City i går! Fan det är juh som att plocka smågodis. Man inser juh inte förens man är klar att detta ska juh liksom funka ihop oxå. Men vi får la om jag fick ihop en ok blandning eller inte. 

Nä nu är det återigen dags att fokusera lite.....


Take Care 


Kommentarer
Postat av: Helena

ATT jag är hörru :P

2011-03-10 @ 10:22:18
URL: http://lillasystersnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0