Kräktes lite i munnen

Ja det gjorde jag när jag kollade på gårdagens Big Brother!!

Vissa kommer säga skyll dig själv kolla inte på skiten men jag gör det och jag kommer att ha åsikter om programmet.

Ärligt talat den här förbannade oasen aka horhuset vad är det för skit?! Hur i helvete kan man som snygg tjej slänga benen åt sidan för att få så mkt pluspoäng som möjligt? Det är äckligt!!! Alltså jag satt och skämdes som en gnu och kunde inte för mitt liv förstå hur man kan bete sig som en snorunge och sitta och peka och spotta i en annan människas ansikte som den där patetiska människan gjorde.

Sen Martin och Patrik?! Vad hände där? Ok att jag vet hur det kan vara när man är sexuellt frustrerad men va fan det går väl till en viss gräns eller? Och har man ingen respekt i kroppen alls när det faktiskt finns en tredje part som måste stå ut med stön och skit. Nä dom där filurerna sjönk låååångt ner på min lista!

Jag hoppas att den där blonda med misslyckad brunutansol kommer in i huset så hon lär sig hur man ska bete sig för det finns andra människor inne i huset som kommer trycka ner henne i skorna så det står härliga till och det kan alltid bli intressant!

Nä uscha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0