La Helg!

I fredags efter jobbet så var det till att dra sig direkt hem för att piffa till sig (i den mån det går). Det var en inplanerad bowlingkväll med ankröven Pom-Pom och den lilla gubben Sanne!

Jag startade med att riva ner en strike och kände på en gång att självförtroendet var på topp. Körde på i samma anda första serien och Pom-Pom, som förövrigt tävlingsbowlar, fick panik framåt slutet på första serien. Va fan han kan la inte bli slagen av mig! Det var liksom dödstöten för honom. Men han behövde inte oroa sig för jag sjabblar ju alltid till det för mig ändå. Jaja jag förlorade bara 2 av 3 serier så jag är fan nöjd asså.

När vi bowlat klart så drog vi vidare upp till Wisers där vi satte hos i ett sjabbigt hörn direkt utanför toaletterna. Kanske inte det mysigaste stället att hamna vid men vad gör man.

Lillebror jobbade juh självklart denna kväll så jag tvingade honom att fixa in oss lite snabbt på grannstället istället för en liten peng och det kirrade han juh självklart. Men skitungen kunde väl för fan informerat alla parter om att det var DANSBANDSKVÄLL!!?!?! Äh vi tre satt vid ett bord och söp oss fullare och fullare och roligare blev det juh självklart. Pom-Pom imponerade och kunde fasiken varenda låt som bandet rivde av. Men ärligt talat hur svårt ska det vara att få upp killen på en bugg?!

Lillebror hade ett gäng snygga bartenderkollegor oxå måste jag juh tillägga. Fan hade man kunnat med att göra bort lillebror på jobbet så hade jag ju slängt mig till med att flörta hejdlöst men lite respekt för familjemedlemmarnas arbetsplatser ska man tydligen ha sägs det så jag gick hem ensam. (Det händer ju för övrigt typ jämt ändå). 

I lördags så gick jag la upp rätt ok i tid ändå. Planen var juh att jag och Godingen GJ skulle till Gbg för att strosa i solen. Så vi var väl i Gbg runt 13-13,30 eller nåt sånt. Asså jag tror inte ni fattar hur jävlans läskigt det är att åka dubbeldäckare på motorväg. Och försök att hålla ögonen öppna när man åker under en bro/väg. Asså jag såg juh hur hela taket bara slets av. Det gjorde juh självklart inte det men ändå....

I Gbg så var det sol och glajjerna satt som en smäck på näsan! Fan då var jag lycklig!! 

Efter en stund var det dags för lunch!!!


Drog in på Monki och hittade mig min vårjacka. Helvete vikken ångest jag hade när jag lämnade butiken. Men det släppte när jag kom hem och slängde på mig den och insåg att fan jag är het!! (Låt mig få tro det ok?!) 

På kvällen var det egentligen tänkt att gå ut med dårarna från i fredags igen. Jag satte mig på bussen ner och förväntade mig att se Pom-Pom studsa på bussen men icke. Han glömde bort tiden de fyllot. När jag kom ner till stan så sköljde ett illamående från helvetet över mig så jag sket i allt och åkte hem igen. 

Söndagen gick åt till att deppa, deppa och sen deppa jag lite till. Orkar la återigen inte gå in på detaljer. Men återigen så hade det med min intuition att göra. Av någon förbaskad andledning så känns det visserligen inte som att det är över än ändå....Vilket jag faktiskt inte är så sugen på att det ska vara. Men time will tell eller nåt sånt annat klyschigt.

Nu är det måndag och gissa vad jag gör!!!

Haha det e la klart att jag är på jobbet. Vart skulle jag annars vara?!

Take Care

Kommentarer
Postat av: ankröven

Du har ju kryddat den här historien lite om man säger... Du var inte nära att vinna och jag hade inte panik. Men jag var imponerad av spelet fram till du började luta lite väl mycket!

2011-03-09 @ 21:59:56
Postat av: ankröven

Du har ju kryddat den här historien lite om man säger... Du var inte nära att vinna och jag hade inte panik. Men jag var imponerad av spelet fram till du började luta lite väl mycket!

2011-03-09 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0