Mojitos

Ja dom smakade fan fel igår asså! Jag fick inte till det alls men Helena klagade inte! Det var ju sprit!

På kåren så beter man ju sig inte som man brukar utan man hoppar runt på bord och dylikt och jag skulle ju inte vara sämre igår inte. Men hur jävlans läckert är det att spräcka byxan i grenen då?! Inte så värst va?

Äh tur att jag skiter i sånt och bara kör vidare. Men fråga inte Helena om det hela för hon kommer bara hävda att jag gnällde vilket jag starkt hävdar att jag inte alls gjorde!!

Idag är det lördag och man ska ligga och sova alldeles förlänge och sen inte göra ett skit eller hur?! Men inte jag inte! Kl 8,50 var jag inloggad på telefonen på jobbet och här sitter jag nu! Alldeles för trött och vill bara hem och sova. Men nej nej det e bara att jobba på.

Idag ska jag hem till Emma och svira till det lite är det tänkt! Asså jag måste juh lära mig att jag är inte 19 längre jag är för fan snart 27 och det märks. Det här med att festa och sen jobba dagen efter är inte att rekommendera. Speciellt inte två dagar i rad!

Nä dags att ta en rök och sedan fortsätta jobba!

Take Care

Kommentarer
Postat av: Sanne

Börjar fröken Lisa bli en gammal kvinna tro?

2011-03-19 @ 14:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0