Onsdag!

Igår gick jag från jobbet vid 12. Nä jag smet inte jag skulle på Regionstyrelsemöte med Unionen. Hann förbi stan för att inhandla en lite present till Saras lille Alfons.

Åker till min kära hemstad på lördag! Skara!! Stan jag älskar att hata. Hade jag inte haft lite släkt och mina närmsta vänner kvar så hade jag skitit i om stan eldats upp. Den staden är ingen bra stad!

Inte ens Bert Karlsson och Skara sommarland är bra! Helt enkelt stan suger!

Men på lördag ska jag dit eller ja jag ska till Axvall vet la inte om det är så mkt bättre men där ska jag husera iaf.
Vi ska fixa tapas och dricka massa vin och våndas till Mello. Ärligt talat men va fan är det för skit som tagit sig igenom.  Vill vi i Sverige vinna eller?! Den låt jag kommer rösta sönder är iaf The Moniker (Oh my god) ärligt talat det e juh en låt som det bara skriker glädje ur och glädje det behöver fan jag!!


Nä nu är det dags att fokusera!!

Take Care




Kommentarer
Postat av: Råbert

Mycket som va fel i ett å samma inlägg!!!! Bert Karlsson är mysig. Skara Sommarländ ÄR min barndom, vill därför inte att vi klankar ner på det. The Moniker är värdelös, rösta istället på DANNY;). Till sist vill jag säga att Skara har i alla fall haft det fantastiska tv programmet FAME FACTORY!!! HYLLA SKARA!!!!

2011-03-09 @ 10:24:56
URL: http://myadvertisingspace.blogg.se/
Postat av: sara

Fame Factory må ha varit skit, men det var min stund i rampljuset så jag tycker faktiskt att vi hyllar det på riktigt :D Håller med Råbert om den hemska The Moniker, blir nog lite catfajt här imorrn känns det som. Jag har visserligen knappt hört något bidrag men jag gillar INTE The Moniker. Och enda som gör Axvall bättre än Skara är att JAG bor i Axvall :)

2011-03-11 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0