Onsdag!

Hade en för jävla dag igår. Men nu släpper vi det och går vidare.

När jag äntligen kommit iväg från jobbet och in till stan så hörde Helena av sig för en fika!! Välbehövligt säger jag! Helvete vad skönt det var att få älta ur en massa skit. Eller ja det var la inte bara skit vi snackade ;)

Sen har jag gett mig fan på en sak! Denna grej ska bli som jag vill inte bara ska bli den kommer att bli!! Rätt inställning och massor med IS i magen så blir det så! Denna gången är det fan min tur att få bestämma spelreglerna ;)

Och jag måste juh tacka den underbare M som är så jävla taktlös....

SMS från M:

Hoppas du har det bra.
Hade varit fint om du höll mig sällskap
på nätterna. På dan hade du kunnat shoppa då jag jobbar :)
Kram

Vem fan tror han att han är? Richard Gere i Pretty Woman eller!?

Ha en sjukt bra onsdag! Jag kommer iaf att ha den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0