Tattoo

Igår flyttade jag timmar så jag slutade kl 14. Jag skuttade iväg till Helena på Kåren och tvingade henne att koka kaffe till mig! Sen hade hon inte tid med mig mer för hon skulle på något viktigt möte. Man kan juh fråga sig vad som  är viktigare än mig däremot!!

Efter det så mötte jag upp min stora lillebror. Vi drog upp till Grind Tattoo för att boka in en tid till lilla mig så jag äntligen kan få fast min mexican sugar skull på vänsterarmen.



Det här är en mexican sugar skull. Min kommer inte att se ut riktigt så här men det kommer att bli sjukt bra!

Ett tips till människor som inte gillar tatueringar. Vv och skit i att fråga att få se vad man ska göra för att sedan säga fy fan och fnysa! Det uppskattas inte! Alla är vi fan olika och har olika intressen! Jag tex gillar tatueringar och tycker dom är snygga och vill ha dom på min kropp! End of discussion!!

I morse plågade jag min stackars vänsterarm och satte in en P-stav. Äh det gjorde faktiskt inte ont alls men jag kommer att få ett förjävla snyggt blåmärke sedan. Men nu var det gjort!!

Idag jobbar jag till 21 och det är inte så roligt. Inte med tanke på att jag vaknade kl 7 i morse och inte kunde somna om!!! Hatar det !! Fan nu kommer jag att vara en zombie kl 17.00.

Nä dags för rast och en rök!


Take Care


Kommentarer
Postat av: frida

Nej fy ta ut den där jäkla stickan ur armen och skaffa en polare till Noel ;) höhö

2011-03-16 @ 01:46:55
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0