Torsdag!

Det här jävla vädret håller på att driva mig till vansinne!! DET ÄR INTE OK LÄNGRE! Sol jag vill för fan ha sol!

Jag vill ha på mig mina äckliga vita converse (som jag i ren protest satte på mig idag). Jag vill ha på mig mina stora solglajjer (har jag inte på mig i protest, kan ju inte göra bort mig hur mkt som helst).

I går när jag slutat så drog jag in till jobbet. Helena ringde och undra om jag ville hålla henne sällskap när hon handla lite. Förjävla snäll som man är så är det klart jag ställer upp. Väl inne på City så tänkte jag fan vad najs nu kan jag juh aktivera mitt kort så jag kan självscanna. (Mitt förra kort blev stulet för 2 år sen tillsamman med min plånka självklart. Vem fan vill ha bara ett ICA-kort liksom.) Nu för tiden får man plinga i en jävla klocka som skriker ut KAN PERSONAL KOMMA TILL SJÄLVSCANNINGEN!!!!! PERSONAL TILL SJÄLVSCANNINGEN!!!! Fan ska jag behöva stå där som ett fån. Bruden som inte vet hur man gör liksom!

Sen kom hon, den lamaste människan på jorden. Aktiverade kortet och skulle förklara för mig hur man gör. Jag klarar mig sa jag, har la gjort det här innan eller!!! Kaxig som fan.

Sen efter att ha handlat in diverse onödiga saker så skulle jag till kassan men kunde juh inte betala själv heller. En annan är juh rökare och pappersciggen får man juh inte scanna :/ Sen blev det ett jävla springade.....

Sätt scannern i hyllan igen...jag springer
Dessa ciggen är slut....jag springer igen

Ja nu hade ni väntat er att det skulle bli mer springade men det blev det inte!

Dags för mig att inleda torsdagens arbetspass.....men fan vad gött snart är det helg igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0