ÄNTLIGEN!!!

Ja ni nu äntligen sitter mannen i mitt liv på min arm! Ja jag har bestämt att detta får vara mannen i mitt liv tills nån annan tar den platsen ;)

Ja jag var hos Tobbe vid 17 sen satte vi oss för att planera lite färger och så och sen vid 18,45 så drog vi igång! Jag måste även tacka min vackra stjärna Emma som kom alldeles lagom till första strecket så jag inte vibrerade bort av nervositet. Men sån är jag nervös som fan men efter första strecket så skulle jag kunnat somna istället. Vid 22 var vi klara och jag kan inte säga annat än att killen är grymme! Jag är så fruktansvärt nöjd med hur den blev! Så jag rekommenderar alla att gå till Tobbe på Grind Tattoo om ni ska tatuera er!!!  


Här har ni självklart en bild på skapelsen oxå :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Som sagt, jäkligt snygg darling!

2011-05-22 @ 09:30:50
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0