Cellprov=obehag

Japps så är det bara! Men nog om det!

Igår var det jobb idag är det jobb alla andra dagar är det jobb! Kan jag få sommarlov snart eller?!

Det som hänt sen sist är bara massa skitfyllor och gitarrplinkande i parken, och det är väl egentligen inte så bara det inte. Men det var brist på öl och det är skit! Men men det kommer fler helger i parken hoppas jag!

I morrn är det eventuellt häng med Emma som gäller. Det som är givet i morrn är juh Eurovision Semi 2! Ja jag är lite schlagernörd. Eller ja mest när det gäller Eurovision inte så mkt Mello! Eller jo kanske lika mycket ändå! Skit i det Sverige kommer inte att vinna men vi kan väl hoppas på att han stackarn går vidare till finalen iaf det kunde juh (Joel, jag skriver med h för att jag tycker det e fint! PUNKT!) vara lite festligt.

Till helgen blir det regn, barnkalas och röstning! Ser mest framemot barnkalas!

Nä va fan nu får man väl jobbelijobba lite då!

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0