Fest på en torsdag!

Ja igår var vi ett glatt gäng som hängde ett tag hemma hos Sanne! Vi lyssnade på mysmusik typ ni vet Maskinen ;)

Marcus och Linus hade allsång Disney-hits var det ja!

Sen drog vi ner till Wisers och drog ett par shots och diverse annat. Självklart spårade hela kvällen ur. Men så är det när man har med ungdomar att göra. Fick ett jävla sug att bita Marcus i örat. Ni som känner mig vet ju att jag oftast gör det jag känner för så ja jag bet honom i örat. Det var lite roligt då det utlöste nån slags kedjereaktion. Marcus bet Sanne, Sanne bet Tobias. Men Tobbe fatta inte grejen så det liksom avstannade där.

Linus var juh ett slag för sig kan man säga. Han gjorde rätt i att gå hem upp till Hulta om man säger så! 
Jag och Linus ska tydligen på Eldkvarn i Dalsjöfors i Juli. Bara så ni vet! 


Tobbe and Linus goes kavaj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0