Vart fan sitter mute-knappen?!

Ja idag så var jag juh inte allt för smart vill jag lova....


Sitter i ett samtal med en kund som inte var särskilt trevlig. I slutet av samtalet så tryter verkligen mitt tålamod och jag trycker på mute-knappen och slänger i väg en ramsa (ingen snäll sådan) men problemet är bara det att mute-knappen inte alls är intryckt!!!!!

Jag får juh självklart panik och slänger på luren!! Jag sitter och skakar som ett litet barn och har nog aldrig skämts så här jävla mycket i hela mitt liv!! Går självklart till chefen och berättar vad som hänt och hon säger det som jag absolut inte vill höra och det är att "Ring upp kunden och be om ursäkt"

Hur fan ska jag kunna göra det?! Det finns liksom inget som jag kan säga som kan göra detta ens lite bättre.

Men jag tar mod till mig och tanten tar allt med ro och tycker det var mycket bra av mig att be om ursäkt! Hon tyckte dock att det var lite väl tidigt på morgonen för så starka ord! Men tyckte inte att jag skulle skämmas utan skulle vara stolt att jag ringde och bad om ursäkt!

Jag är så fruktansvärt tacksam att männskan tog det som hon gjorde! Jag hade verkligen räknat med en halshuggning!!

Så kom ihåg mina vänner att lägg på först skäll sen!!!


Take Care



Kommentarer
Postat av: Sanne

Årets roligaste händelse på bygget!

2011-05-02 @ 17:39:30
Postat av: Michaela

Jag trodde detta skulle vara dagen som Usama Bin Laden dog. Istället blev det dagen när Lisa glömde mute-knappen :)

2011-05-02 @ 17:44:07
URL: http://hosgester.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahahaha! Shit va strongt att ringa upp!!! På mitt jobb går man ut på lagret och säger några väl valda när andan fallen på :)

2011-05-02 @ 22:18:33
URL: http://www.frokengullmetz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0