The nails from hell!

Ska man inse att man har för långa naglar när man får be bruden bakom en i kön att plocka ur kortet ur bankomaten för att jag inte får tag i det?!

Herregud är jag en sån?! En sån blond tjej med alldeles för långa naglar och inte kan göra nåt själv?! Det hoppas jag verkligen inte!!!



Nä jag får juh ta tag i detta för så här kan vi juh inte ha det!! Uppenbarligen! Jag kan juh inte gå runt och vara pinsam jämt heller!!

Ja men välkommen tillbaka till mig oxå måste juh vara ett tag sen jag skrev här!


Take Care

Kommentarer
Postat av: Eva

Oki lite pinsamt är det allt flinar



På tiden att det hände nåt här, du som klagade så på Jenny :P

2011-09-21 @ 19:06:04
URL: http://litensomblirstor.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0